CN Sosea - Trivale


Trivale – CN Șosea veterani

6 mai 2017 Parcul Trivale din Pitești,
10km, 43:11, locul 4 M45

Pentru mine acest concurs din Parcul Trivale din Pitești este unul dintre cele mai frumoase din țară, datorită atmosferei create de organizatori și alergătorii piteșteni si a frumosului Parc Trivale. Mereu am participat cu plăcere la această competiție și m-am simțit revigorat și cu o nouă motivație după aceasta, indiferent de cât de bine am reușit să concurez!

Anul trecut am avut probleme destul de mari la călcâie și am abandonat după 2 km; de altfel a și fost ultima competiție la care am participat în acel an. Acum, după ce am reușit să termin maratonul de la Cluj, am venit încrezător că această cursă mă va ajuta să încep să-mi intru pe un ritm mai rapid de alergare. Aceasta și pentru că în ultimele două săptămâni am reușit să fac câteva antrenamente de intensitate foarte bune pentru nivelul meu de pregătire: 8 x 1000m sub 4/km, 3 x 5,5km la 24:20, Fartlek.

De această dată am făcut echipă cu Emanuel pentru această deplasare; dimineață ploua destul de tare în București, dar pe măsură ce ne apropiam de Pitești se lumina tot mai mult, iar când am ajuns în Trivale era un soare plăcut și o temperatură foarte potrivită pentru alergare! Am ajuns la fix, ca sa zic așa, deoarece noi știam ca startul se va da la 11 45, dar a fost decalat si aproape toate probele au avut startul în jurul orei 10 45. Cum am ajuns, ne-am înscris, ne-am făcut încălzirea și ne-am prezentat la start, fără timpi morți :) !

Am încercat să-mi intru cât mai repede în ritm, ținând cont că traseul din Trivale este destul de „tehnic”, se aleargă fie ușor în deal, fie ușor în vale, cu panta variabilă, sunt și două întoarceri foarte strânse; de aceea trebuie să-ți păstrezi în permanență concentrarea pentru a nu-ți ieși din ritm și a intra în zona „confortabilă” !
M-am bucurat mult când după prima tură au apărut și Cătălin Maftei împreună cu Georgiana soția lui, care m-au încurajat și mi-au făcut poze la fiecare tură! Sper cât de curând să revină și Cătălin în competițiile de alergare!
Foarte curând am rămas izolat în cursă, am pierdut contactul și cu cei mai buni din față, iar în spate nu a fost nimeni aproape cu care să „bat”, așa că mi-am propus să alerg pe un ritm susținut și pe care să-l pot menține constant până la sfârșitul cursei.

Am reușit destul de bine acest lucru, alergând pe un ritm în jur de 4:28 / km – respectiv în jur de 6 min pe tură. Sunt destul de mulțumit de acest ritm, ținând seama și de traseul mai dificil, așa cum am mai spus, dar și de faptul că am reluat foarte de curând antrenamentele ceva mai tari. Această cursă a fost și un foarte bun concurs de pregătire pentru semi-maratonul de săptămâna viitoare.

La final am obținut locul 4 la categoria M45 și timpul de 43:11, cu o medie de 4:29/k. Graficul de cursă poate fi văzut aici. Și Emanuel a fost mulțumit de timpul pe care l-a obținut – 40:09, el obținând locul 2 la categoria M45.

După concurs am stat la o șuetă cu Cătălin, Georgiana și alți alergători Piteșteni, o foarte plăcută discuție cu alergători despre alergare și nu numai!

A urmat festivitatea de premiere, cu o atmosferă entuziastă, multe aplauze și felicitări, tricouri, medalii, diplome, poze de grup și bună dispoziție!

Am plecat apoi cu Emanuel spre Lacul Vidraru unde ne-am bucurat de frumusețea peisajului și aerul curat. La întoarcere, după o foarte gustoasă masă la Cetatea Poenari, ne-am mai oprit să ne plimbăm puțin și prin Curtea de Argeș, oraș care ne-a plăcut foarte mult!

Un concurs și o excursie foarte frumoase care mi-au produs o mare bucurie și o stare de bine!

No comments:

Post a Comment