Sezonul de primăvara - vară 2012

Campionatele nationale masters, proba de 5000m - 9-10 mai Stadionul Tineretului
Start în proba de 10.000m la Campionatele naţionale de pistă
Ca de obicei căldură mare la naţionale, mai ales la proba de 10.000m care s-a disputat sâmbătă după-amiază! Proba de 5.000m la care am concurat şi eu, s-a desfăşurat duminică dimineaţa temperatura fiind mai bună pentru alergare; am scos 20:08 şi am venit pe locul 4 la categoria mea de vârstă. Citeşte tot articolul...
Semimaratonul Bucureştiului 3 iunie 2012 - cursa de 10,5k
Vreme insorită şi mulţi participanţi la Semimaratonul Bucurestiului!

O competiţie foarte bine organizată, având curse de 3,5 km, 10,5km ştafetă 2 x 10,5 km şi semimaraton. Vremea a fost frumoasa dar deosebit de călduroasa; organizarea a fost excelentă asigurându-se alergătorilor multe puncte de hidratare. Traseul a fost cel clasic prin centrul Bucureştiului, din care a fost scos dealul de lângă Casa Poporului. Timpul meu a fost de 44:28 pe 10,5k obtinand locul 9 la general si locul 4 la categoria mea de varsta... Citeşte tot articolul...
Campionatele naţionale de şosea ale veteranilor - Piteşti 12 mai 2012

Concursul de la Piteşti pe şosea este una dintre cele mai frumoase competiţii ale veteranilor
Competiţia s-a desfăşurat în parcul-pădure Trivale din Piteşti, un loc foarte bun pentru alergare, aproape întreg traseul fiind umbros şi plăcut, destul de solicitant datorită pantelor; Am venit pe locul 4 la categoria mea de vârstă cu un timp de 41:54 pe distanta de 10k, timpul câştigătorului fiind foarte bun 34:30! Citeşte tot articolul...

A venit în sfârşit primăvara!!!

Odată cu mult aşteptata primăvară începe să crească şi intensitatea antrenamentelor!

După perioada de iarnă când accentul cade pe volumul alergărilor, odată cu sosirea primăverii şi începerea sezonului de concursuri, în programul de antrenament se vor introduce treptat antrenamente de intensitate: repetări de 400m, intervale de până în 2k, tempouri susţinute, Fartlek etc. Pentru mine primul test va fi pe 12 mai la Piteşti unde voi alerga la Campionatele Naţionale de Şosea ale veteranilor în cursa de 10k.


No comments:

Post a Comment