Competitii sala 2012

Competiţiile de sală 2012  

Naţionalele de sală 18 martie 2012 - 3000m
Campionatul Naţional de Sală Veterani, cursa de 3000m
Datorită îmbunătăţirii vremii în ultimele săptămâni am reuşit să fac antrenamente de intensitate în condiţii normale şi speram să scot un timp în jur de 11:10; din păcate însă n-am avut tonus, şi durerile la picior au fost destul de intense astfel că am făcut o cursă dezamagitoare cu un timp de doar 11:36. Rămâne să sper ca piciorul îmi va permite să ma antrenez cât de cât normal şi să scot un timp mai bun la Piteşti pe 12 mai în cursa de 10km...Citeşte tot articolul =>>
Muncipalele de sala 25 feb 2012 - 1500m  
Startul probei de 1500m - Alături de Rares Fane Oprina şi Vlad Victor
Concursul s-a desfăşurat în sala de atletism a complexului "Lia Manoliu", a fost o participare mult mai numeroasă decât în anii trecuţi; am alergat în cursa de 1500m - rezultat 5:22 la care mă aşteptam având în vedere că nu am făcut nici un fel de pregătire pentru probe de sală. Consider însă că este o competiţie utilă pentru a face mai bună tranziţia către sezonul de primăvară care se apropie. Peste 3 săptămâni urmează Campionatele Naţionale de sală ale veteranilor la care intenţionez să particip la 3.000m (18 martie). Citeşte articolul >>>

No comments:

Post a Comment